Všeobecné obchodní podmínky

Internetové stránky s obchodem: cajovnabrno.cz

Provozovatel (prodejce): Bc. Soňa Dorňáková

Sídlo: Prostřední Poříčí 19, 67962

IČ: 876 202 86

Fyzická osoba zapsaná v ŽR od 1.4.2011, ŽÚ Boskovice

Kontakt: tel. (po-pá 12:00-18:00) 721 373 357, email: starydvur@cajovnabrno.cz

VOP deklarují tímto Obchodní podmínky, které vymezují vztah mezi kupujícím a prodávajícím a jsou pro obě strany závazné. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s našimi obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Ceny v e-shopu jsou kompletní (nejsme plátci DPH). Nákupem a registrací na stránkách cajovnabrno.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech po neurčitou dobu. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou výhradně v rozsahu zákona o ochraně osobních údajů tzn. že jsou důvěrné a neposkytujeme je žádnému dalšímu subjektu. 

Nákup zboží za ceny uvedené v e-shopu je možný pouze přes internet. Objednávku je kromě naplnění košíku a odeslání možné podat i pomocí emailu, nebo telefonicky hovorem. Přes sms pouze u registrovaných zákazníků.

Pokud není v těchto podmínkách stanoveno jinak, platí pro smlouvy uzavřené na základě VOP příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Jak nakupovat

Minimální hodnota objednávky není stanovena. U vybraného zboží můžete vybrat variantu produktu, varianta produktu lze navolit ve více kusech. Zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol přidat do košíku. Košík se Vám zobrazí po vložení první položky na horní liště pod obrázkem. Dále můžete pokračovat ve výběru. Po ukončení výběru klikněte na košík (v liště pod obrázkem). Košík můžete buď vysypat nebo přejít k objednávce. Zvolte způsob platby a doručení a potvrďte objednávku tlačítkem Odeslat objednávku. Na e-mailovou adresu, kterou jste zadali, Vám přijde potvrzovací zpráva, že byla vaše objednávka přijata a informace o jejím zpracování.

Zboží, které nemáme v nabídce, ale shoduje se povahou s naším sortimentem (čaj, bylinky, dekorace, autorské šperky) Vám po předchozí domluvě můžeme zajistit - doba vyřízení je od 7 do 30 dnů  - kontakty

Objednávka, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy, která vzniká dodáním zboží. Prodávající si vyhrazuje právo ověření platnosti a dalšího potvrzení objednávky či finanční zálohy. Storno či změnu objednávky lze provést e-mailem, a to vždy maximálně do 24 hodin od jejího zadání. Pokud je již zboží expedování/předáno dopravci, nelze již měnit jeho obsah. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v objednávce, jehož popis je přímo v kupní smlouvě nebo v rámci webového katalogu. Kupující si může před objednáním vyžádat doplňující informace emailem, nebo telefonicky.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

Prodejce si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že se zboží již nevyrábí, nebo nedodává, není skladem, nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží. O zrušení či změně objednávky z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s Vámi.

Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila zpět.

Odeslání zboží, cena, platba

Osobní vyzvednutí - 25 Kč – BRNO: Vinárna Bukovský, Úvoz 4, Brno 60300, otevírací doba pondělí až sobota 17:00 - 22:45. Pokud je všechno objednané zboží skladem, bude připraveno k vyzvednutí v nejbližší středu o čemž bude zákazník informován emailem. Pokud chcete zboží dříve, napište to prosím do poznámky a zkusím  to zajistit. Ve vinárně nelze platit hotově ani kartou, pro osobní vyzvednutí je potřeba zvolit pouze platbu na účet.

Osobní vyzvednutí - ZDARMA - BRNO: Čajový klub a obchůdek, Pekařská 18,  Brno 602 00. Otevírací doba upřesněna po zahájení provozu (duben 2018) Zboží může být připraveno k vyzvednutí  ten den, nebo do druhého dne. Vždy zákazníkovi přijde mail, že je zboží připraveno a jeho cena. V obchůdku je možno platit hotově, také je možné platit převodem na účet.

Doručení prostřednictvím přepravní společnosti - Zboží je zasíláno většinou každý první a třetí pracovní den v následujícím týdnu od objednávky prostřednictvím České pošty (balík do ruky). Při jiné formě úhrady než dobírkou expeduji zboží první pondělí po připsání celé částky na náš účet. Fakturu posílám v emailu.
Cena za Balík do ruky - 120 Kč
Příplatek za křehký balík - 15 Kč
Drobné objednávky (jeden čaj, bižuterii atd v bublinkové obálce - po domluvě!) doporučené psaní - 50 Kč. Vyberte možnost balík do ruky a napište do poznámky požadavek o doporučené psaní. 
Dobírka -30 Kč

Bankovní spojení pro platby převodem: 670100-2208510455/6210 mBank

Výhody a bonusy: při celkové objednávce za cenu nad 1500,- Kč:
- poštovné zdarma
  (při odesílání balíčku poštou - platba převodem zdarma, dobírka 30 kč)
- nebo sleva 7% a osobní odběr zdarma  (při osobním odběru v Brně, v Prostřední Poříčí)

V případě speciální slevové akce se slevy navzájem nesčítají, vždy platí vyšší sleva, děkuji za pochopení.

DO ZAHRANIČÍ BALÍKY NEZASÍLÁM.

Reklamace dopravních služeb

Při převzetí zásilky zkontrolujte neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození. Pokud zjistí kupující zjevné vady (např. poškozený obal), zásilku zásadně nepřebírá a vyžádá si sepsání Zápisu o škodě. Pokud příjemce zásilky zjistí vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu zasílateli (postačí emailem) a hlavně dopravci, a to nejpozději do tří kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že reklamace z tohoto důvodu nebude uznána, což bude zejména kupujícímu prokazováno podepsaným dodacím listem, jehož podpisem kupující stvrzuje bezvadnost dodávky.

Reklamace zboží

Tento reklamační řád je v souladu s Občanským zákoníkem 89/2012 a Zákonem o ochraně spotřebitele 634/1992.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Zásilky můžete reklamovat z následujících důvodů:

- zboží je poškozené

- zboží je nekompletní, v souvislosti s dokladem o koupi

- zboží je jiné než objednané, v souvislosti s dokladem o koupi

Prodávající si vyhrazuje možnost dodání jiného (většinou menšího) množství zboží, než je objednáno z důvodu vyprodání položky. O změně množství bude zákazník informován pomocí emailu, případně telefonicky.

Zboží je možné vrátit nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním, neotevřeném obalu do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Zboží musí být schopné dalšího prodeje. O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Se zbožím musí být vrácen i doklad o koupi zboží, bez něj nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno. Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na Váš účet. Prosím připište číslo Vašeho účtu a kód banky. Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží nikoliv poštovné. Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.